UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 5 Januari 2011

LUNCH TANPA TEMAN ..

Dah nak dekat pukul 1 tengahari. Sekejap lagi nak balik umah. Menu untuk lunch dah siap terhidang kat umah tu.

Tapi agak sunyi ; coz hari ni lunch tanpa teman. My princess bersekolah petang. Dah sebulan lebih dia temankan aku lunch ........ Nak buat macam mana kannnnn, dah bukak sekolah ...macam tu le.....


P/S: Perut dah rasa lapor yang teramat!

5 ulasan:

Fairus Bin Mamat berkata...

Sunyi? Haaahh.. Ape ada kat belakang tu.. Jangan pandang belakang..

ainnoraini berkata...

sempat balik rmh yer azzey...
saye lunch kat opis jer...anak2 nasib baik ade makciknye yg uruskan...

eMMe berkata...

teman azzey dari jauh....hehehe...selamat menjamu selera...

eelobor berkata...

nie mesti umah ngn opis dekat sangat siap boleh balik lunch kat umah.

jangan masuk kerja lwt jer la yer... hihiihih (aku pun sama)

ardinihumaira berkata...

hehe....
dni pun luch sorang diri... adik2 semua dah makan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs