UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 18 Januari 2011

HARI NI LUNCH KAT RUMAH…ESOK?

Hari ni lunch kat rumah…macam beselah. Rehat t/hari mesti balik. Sebab dekat je ; kalau jauh mungkin 10 kali fikir baru nak balik kot…hu3.

Tapi esok dah ada member nak belanja. So kecik tapak tangan ; stadium Kajang tu aku tadahkan. Kalau tak muat stadium Bukit Jalil tu aku bagi….ha3….

Kata orang rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari……so terimalah dengan hati terbuka…:)

4 ulasan:

ardinihumaira berkata...

wah bestnye ada orang nak belanja :D

azieazah berkata...

Seronok jika dapat balik rumah time lunch. Kak Azie kekadang balik juga, sempat tukar baju lain lak utk petang. (tukar yg simple jika takda appointment).

Orang nak belanja?
Nak ikut gak blehhh? :)

kakchik@ella berkata...

best la azzey blh blik rmh during lunch hour. nama pun dekat, kan. kalau kakchik, memang la tak sempat. hihi ..

ArELeEz berkata...

suh la dia belanja org sekali! he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs