UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 5 Januari 2011

BUKAN AKU SENGAJA KURANGKAN ..

Jangan suspen plak baca tajuk ek....?....He3......Actually aku agak kurang update entry pagi ni coz......Vukannya sengaja ye, tapi sebab nak BW ke blog2 kengkawan yang sudi datang singgah, baca dan tinggal komen kat blog aku dalam 3-4 hari ni.

3-4 hari agak busy. Blog pun dah 'dikesampingkan'.......jadi BW pun dah kurang. Rasa unfair plak pada kawan2 kalau aku asyik update entry je ; tapi sambil lewa dalam BW......

Tu yang kena kurangkan sikit update tu.....Bukan sengaja ye kawan2....:)


P/S: Perut tetiba lapor.....coz sejak pagi tadi cuma minum segelas Soya Jagung je.....dan air suam......Tak sabor nak balik lunch......

8 ulasan:

wahida berkata...

nak gi BW yer..k lah, x kacau awak..hehehe...

My Little Diary berkata...

salam,

kurang takper... jgn takder terus... hehe
selamat ber bw

Unknown berkata...

xper2, it's ok kitorang paham..

klu free nnt sila2 lah menjengah ek.. selamat berBW.. hohoho

Fairus Bin Mamat berkata...

TQ kerana BW kat blog saya.. :)

eMMe berkata...

azzey, takpela..kalo rajin update pun, kenkawan mesti nak baca n komen, mE paham, kalo azzey tak pat singgah n komen blog mE, hehehee....

Unknown berkata...

bw kejap2 jek...bila sempat..huhu

amirah berkata...

minum air soya je?nak diet ek..huhu

ardinihumaira berkata...

dni kurang bw sebab tenet gila. huaaa tak sabo nak pasang strimik. geram dah ngan bokbeng

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs