UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 14 Januari 2011

ANAK KECIL 18 BULAN DIHEMPAS !

Baca tajuk pun dah rasa kejam! Anak yang seusia tu ; nak bercakap pun tak berapa fasih lagi. Sesetengah tu baru berjalan2 jatuh. Masih perlukan perhatian yang sewajarnya dari ibu bapa.

Tapi anak yang seusia itu jugalah telah dihempas (ke atas tilam) oleh bapanya sendiri sehingga menyebabkan mangsa patah tulang paha kanan! Memang satu tindakan yang tak berperikemanusiaan.

Masa baca berita ni kat dalam KOSMO pun aku dah rasa gerammmmmmmmmmmmm sangat dengan si bapa.Kalau geram atau marah sekalipun takkan sampai macam tu sekali!!!

7 ulasan:

kakchik@ella berkata...

Eee .. memang tak da perasaan langsung org tu. heran lah dunia skrg, makin mnjadi2 benda2 camni.

Miecyber berkata...

Patut nya kita pakat hempas pula bapa dia yang tidak berperikemanusian itu.


Blog papar isu penipuan pengguna

meare berkata...

mcmana la nnt anaknya tu nk berdoa kat Allah supaya 'kasihanilah mereka sbgaimana mereka mengasihaniku sewaktu kecilku',emmmm...nauzubillah.

eelobor berkata...

kekadang bila baca gini, x de ayat boleh komen. nak sumpah seranah dapat dosa free jer. entah la...

makdara TERdiva berkata...

betul ckp saudara eelobor tu..MDT geram dalam hati jer la..huhu!

ArELeEz berkata...

mangkok hayun punye bapak! haish!

ardinihumaira berkata...

Astaghfirullahal'azim...
apa nak jadi la skang ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs