UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 25 Januari 2011

SHORT RM200.....ALHAMDULILLAH BOLEH SETTLE...






Alhamdulillah isu SHORT RM200 semalam dapat settle juga walaupun belum sepenuhnya. Aku terus call bank semalam. Then pegawai bank tu mintak aku ke branch yang terdekat untuk buat aduan ; isi form yang pihak bank sediakan.

Dan tempoh refund adalah dalam 14 hari bekerja coz transaction yang reject tu aku buat di bank yang lain ; means bukan bank / cawangan bank yang sama. Kalau bank yang sama cuma 5 hari bekerja je.

It's okay lah ; at least RM200 tu aku boleh dapat balik. Bukan senang nak dapat RM200. Aku bukannya orang kaya. Cukup untuk duit minyak keta selama 2 bulan tu untuk pegi balik keja.....hu3....

Time kasih banyak2 pada kengkawan yang bagi pendapat dan doakan masalah ni akan settle. Thanks a lot to Azlina Azhar , lady XOXO, atty's, Mazlina Mokhtar, Miecyber , tengkorakemas, velasrizal, MataHati @ MH, Fairus, Solehah, aziezah, mia, jeBateja, mzhany, princeduyong dan dni (ardinihumaira)......*sume ni yang komen kat entry aku sebelum ni...*

9 ulasan:

daddydian berkata...

pernah kene mcm ni.. tapi bank amik masa 6 bulan utk refund... rm400 :(

attyfir berkata...

alhamdulillah..cepat ke lambat janji dpt.rm200 tu byk..kty pun lepas g duit minyak g keje.utk sebulan

attyfir berkata...

1 4 hb

azieazah berkata...

alhamdulillahhh....

Fairus Bin Mamat berkata...

ALHAMDULILLAH.. SYUKUR..

nur berkata...

Alhamdulillah dah setel ye Azzey.. betul tu, bukan senang nak dapat rm200 tu..
Jemput keALL IN ONE

ardinihumaira berkata...

;) Alhamdulillah...
dni kena kat bimb ritu

Hairun Azmi berkata...

Alhamdullilahh...

17 tipu KWSP dihukum

Azlina.Azhar berkata...

sama sama azzey! xsangka ade nama i kat entry ni...#1st lagi tu mentioned..hehehehe..i like!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs