UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 14 Januari 2011

MAJLIS JAMUAN PERPISAHAN, HARIJADI KAKITANGAN DAN MERAIKAN PENGANTIN BARU

~ Sume ghalit bagi tumpuan pada ucapan yang sedang diberikan. Aku je yang sawan kamera....hu3.....

~ Gambar close-up tuan tanah wajib ada....Me & my officemate ; Leen

~ Menu of the Day.....Nasi Impit dan Kuah Kacang, Sate ayam dan daging, buah2an pencuci mulut.....

~ Lontong pun ada ; nasi impit yang dimakan dengan kuah lodeh tu....


~ Air dan Puding Karamel....Aku tak gemar Puding nih.....

~ Imam Muda tengah membacakan doa....ha3....Ni Zarifi ; sama intake dengan aku....jadi ustaz dia hari tu....hu3....

~ Barisan boss2 dan pegawai2 kat unit tempat aku kerja...

~ Inilah my Boss ; Pengarah Bahagian....Tuan Haji Ahmat

~ Dino yang bertukar ke Sungai Udang ; balik kampung

~ Izzati yang bertukar ke Putrajaya

~ Hadiah untuk pengantin baru ni ; Khairul dan Izzati...dulu sama unit tapi yang pompuan dah naik gred dan bertukar ke tempat lain

~ Kek Blueberry dari SR as a Birthday Cake yang memang sedapppppppppppppppp sangat!

~ Encik Shahidan (PTD) ; wakil staff yang menyambut hari lahir bulan Januari 2011 tengah potong kek....


Baru2 ni (7.1.2011) office aku buat majlis jamuan. Sempena meraikan kakitangan yang bertukar , dan juga hari lahir kakitangan yang jatuh pada bulan Januari 2011. Dan ada juga sepasang pengantin baru yang diraikan dalam majlis ni.

Memang dah jadi kebiasaan office aku akan buat majlis jamuan cam gini. Kalau tak buat every month ; 2-3 bulan sekali.

Kalau pasal makan, sape tak sker kannnnnnn......Memang banyak menu hari tu. Makan je lah sampai kenyang. Layan jelah gambar sepanjang Majlis Jamuan yang sempat aku snap hari tu......

5 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs