UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 27 Januari 2011

BADMINTON DI PAGI HARI

~ Sebelum acara ber mula posing dulu.....kat sebelah yang baju pink tu my litle sista......Areleez

~ My hubby; duta minuman kesihatan untuk sukan Badminton ! .....ha3

~ Ni turn aku dengan my hubby




~ Me n my litle sista ; Areleez.....Gaya bebas....hu3.....

~ Wif my mum

~ My hubby n my granny.....


~ Aksi 'sengal' n aksi kanak2 riang pasangan suami isteri.....Heh3.....


Inilah aktiviti aku di pagi hari Rabu semalam (26.1.2011) yang aku citer aku cuti tu ,sampai tak sempat nak BW.

Lepas sarapan pagi tu, we alls main badminton secara beramai2. Mula dengan turn my litle sista wif her hubby.....dan dituruti dengan turn aku dan my hubby plak. My mum dan my granny jadi penonton setia.....hu3......

Seronok gak sesekali habiskan masa dengan family macam ni, at least boleh merapatkan hubungan silaturrahim. Yelah kami pon jarang jumpa. Balik kampung pon sesekali ; lagi2 bila my princess dah dok kat sini lagilah aku jarang balik kampung.

Actually ni kali ke-3 my mum datang umah aku. Sebelum ni bulan 10 tahun lepas. Yang we alls ramai2 ke SOGO dan Jalan TAR tu. Lepas ni may be bulan 3 nanti my mum akan datang lagi.....So dapatlah kami menghabiskan masa bersama lagi....:)

5 ulasan:

amirah berkata...

huk huk..dah lama mak saya tak datang rumah saya..

Fairus Bin Mamat berkata...

WAH.. CUTI2 MALAYSIA NAMPAK..

icee-yah berkata...

memang happy je tengok aktiviti pose pas main tu:)

ardinihumaira berkata...

wahh hepinya main badminton ^__^

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

pakcik main ada cam lin dan x? ahaks3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs