UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 8 Januari 2011

FILEM HINDI ; ADA MASANYA HERO KALAH JUGA

Update lagi sambil tengok citer Hindi kat ASTRO ; Deewar.Selalunya hero dalam citer hindustan ni mesti menang. Jarng2 sekali yang kalah.

Tapi kali ni heronya mati di akhir cerita.Agak berbeza sikit dengan kebiasaannya. Yelah kalau asyik sama je mesti bosan kannnnn..Kadang2 perlu juga kelaianan untuk mengelak kebosanan.

Sama gak macam blogging......Kalau asyik citer yang sama ; mesti bosan gak orang nak membaca nya. So kene update setiap hari dengan pelbagai cerita. Baru ada variasinya..:)


P/S: Masih tak berapa sihat......Tapi dah makan ubat....

10 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

wah
hebat!
hero leh mati!

Miecyber berkata...

Get well soon....

Israel gunakan burung hering sebagai pengintip

Fairus Bin Mamat berkata...

Heroin tak mati?

iniialahaku berkata...

tpi klu superstarrrrr rajni blakon...jgn harapla hero nk mati..hehehe..stail abes dia

IMANSHAH berkata...

wahhaha

cerita hindi tu..gadoh pakai kain

eelobor berkata...

ari mngu tak kemana lah yer...berehat jer

ardinihumaira berkata...

dni layan cite hindi gak tadi hehe

fara berkata...

mesti nagesh2 la sape tgk klo hero mati ;P

jeBateja berkata...

Hikkkk....hikkk...kalau ambil den berlakon lagik lain...ahakz

Shaofie berkata...

jemput join segmen. mudah je.

http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs