UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 20 Januari 2011

KENAPA PAGE NUFFNANG MACAM NI PLAK???


Selamat pagi sume? Dah breakfast ? Itu soalan pertama. Soalan ke-2....kenapa page NUFFNANG pagi ni cam kat atas nih ( yang part ada arrow tuh). Ada plak 'tulisan2' yang tah hape mende kat atas tu.Korang punya NUFFNANG camane?

Sama ke?

10 ulasan:

Ayuni berkata...

haah, samerlh, tp scroll down bleh bukak je...

syrupmasin berkata...

same lah..2 mcm pelik sikit tengok td..asal ea??

nur berkata...

Azzey.. ye la.. sama gak

MAI @ WAWA berkata...

yup2. same :(

Miecyber berkata...

Saya kena camtu gak...

Rasa cam nak nangis tapi tak jadi pulak hehehehhe

Tips , 7 prinsip utama menjalankan perniagaan

amirah berkata...

iklan2 pun tak boleh baca..unable to allocate memory

d_LA berkata...

nuff tgh sambut thaipusam kot..hehe

eelobor berkata...

hehehe, dia buat giler lg la tuh. dah potong duit kita suka2 dan tukar status member

alfa juliet berkata...

memang potong duit suka2 lah nuff ni

ardinihumaira berkata...

semalam sebab nuff cuti kot hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs