UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 30 Januari 2011

REZEKI KALA HUJAN .. NUFFNANG


Hujan tu kan rezeki. Bila hujan makin suburlah tumbuh2 an kat muka bumi nih. Agaknya ni pon rezeki kala hujan ni. He3....

Cek Nuffnang pagi tadi adele RM3.00 lepas 5-6 hari aku cashout! Sedap le sikit mata memandang kat ruangan earnings tu. Takdelah earnings '0' je....Hu3...Bukannya nak menunjuk2 ; tak banyak mana pon....tapi dapatle memotivasikan diri untuk terus berblogging.

Sikit2 lama2 jadi bukit. Lebih baik ada dari tak de kannnnnnnnnnnnnn.....:)

12 ulasan:

Ayuni berkata...

sye dh antar tiket tp x dpt jgk....

Citarasa Rinduan berkata...

azzey...tahniah....

nur aisya humaira berkata...

wahh,bestnye dapt..nak jugak...huhu...

Hishyamuddin berkata...

ooo...okla tu..same la kite..hehe

s.y.a.r.q berkata...

wah...syarq xpnh dpt cashout duit lg T________T

kakchik@ella berkata...

tahniah azzey, kakchik dh dkt setahun brblogging tp tk penah cukup RM50 pun.

tp dsbbkan masih brpegang pada tujuan berblogging utk suka2, so tak pe.

blog kakchik pun biasa2 je, pgeview pn tak ramai mana pun. janji hepi, kan. hihi ..

kakchik@ella berkata...

tahniah azzey, kakchik dh dkt setahun brblogging tp tk penah cukup RM50 pun.

tp dsbbkan masih brpegang pada tujuan berblogging utk suka2, so tak pe.

blog kakchik pun biasa2 je, pgeview pn tak ramai mana pun. janji hepi, kan. hihi ..

nurulfaridah berkata...

ida pn baru rm1 je yunk
huhu

!eNa PnG berkata...

wah... rezeki... sikit-sikit,lama2 jadi banyak la...

ArELeEz berkata...

congrats2..

Cikgu Den berkata...

Bestnya dapat duit.huhu

ardinihumaira berkata...

tahniah kak!
bestnye kan. tambah2 lagi skang ni ada CPA lak... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs