UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 19 Januari 2011

HOORAY! JADI KE LANGKAWI

Hooray….! Baru je dapat surat ; confirm aku jadi berkursus ke Langkawi.. 4 hari 3 malam. 11 - 14.2.2011 ni. Tapi jadual agak padat. Tak taulah sempat ke tidak pusing2 sekitar tempat2 menarik yang ada kat situ.

Insyaallah aku akan bertolak ke sana dengan 39 orang peserta yang lain hari Khamis , 10.2.2011. Ini kali ke -2 aku ke Langkawi. First time bulan April tahun lepas.

So, ada sape2 yang dok Langkawi? Atau pun ade ke yang nak kirim coklat atau kirim salam dengan orang Langkawi?...Heh3….

4 ulasan:

wahida berkata...

saya pun akan ke sana bulan jun nnt..lambat giler!! huh!!

ArELeEz berkata...

belikan coklat ngan kain batik. kain batik tu beli la 3.

ejaMaria berkata...

best nye... kirim beli pinggan mangkuk bole?...
hihihihihi...

Mata Hati berkata...

kim salam kat anak dara yg menjual cokelat. manalah tahu kalau2 diaorang sudi kirimkan cokelat utk sya.. tetete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs