UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 18 Januari 2011

NAK KE PASAR MALAM

Malam ni plan nak ke pasar malam. Tapi bukan Pasar Malam Bangi. Dekat2 sini je. Kat sini boleh katakan everyday pasar malam ada. Rajin tak rajin je nak 'ziarah' sume pasar malam tu. hu3....

Reason utama ke pasar malam ; malas masak. Badan rasa tak berapa sihat. Siang okay ; malam badan jadi panas. Dah 2-3 hari cam gini. Tak tau kenapa.....:(

Ada ke yang meronda2 pasar malam juga malam ni ???

13 ulasan:

Ayuni berkata...

ske murtabak pasar mlm...

Citarasa Rinduan berkata...

ayu nak sate, heheheh
demam2 still nak singgah sini..

Izan Ishak berkata...

izan dah lama tak pi pasar malam kak.... nak ikut!

Miecyber berkata...

Get well soon...

Hutang AS meningkat kepada RM43.76 trilion

Azwani berkata...

kat putrajaya pun ada pasar malam, malam ni

Sharinginfoz berkata...

memang suka gak pi pasar malam, macam2 ada

n u r k i m a berkata...

pegi psr mlm xtau nak beli ape...byk sgt makanan...menu yg wajib beli tadaaaa~~~ taufufah...i like~~

ArELeEz berkata...

pasar mlm bangi tu hari ape ade? 25hb nie kitorang gi sana, sampai 27hb.

abadi romeo berkata...

seronok tengok arang jual makanan kat pasar malam...macam2 ada..

eelobor berkata...

hehehe....ronda2 pasar malam pun best gak. terutama pasar2 malam yang besar dan ada bermacam2 jenis barangan jualan

Woofer Storm berkata...

baru smlm pegi p psr mlm puchong perdana.eehehee layan kebab..mat pagi sis^^

SizZLing SuZai berkata...

salam..
THANKS A LOT 4 D SUPPORT yerrr ^^
huu...dok area bangi ka??
umh sy tuh hehe

ardinihumaira berkata...

rindu nak g pasar malam beli nasi air. sob sob

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs