UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 10 Januari 2011

SENAMROBIK ; AZAM YANG MESTI DITUNAIKAN

Petang ni senamrobik akan dibuat seperti biasa di office aku nih. So sebagai menyahut azam yang dibuat sendiri ...hari ni kali pertama dalam tahun baru ; aku menjoinkan diri dalam sesi senamrobik ni.

Sebamrobik yang bagus untuk kesihatan dan kecantikan....miahhhhhaaaaa....

Jom bersenam!

9 ulasan:

atty's berkata...

selamat bersenam..baguslah ada aktiviti aerobik nie..kalo nak buat sorg2 mmg tade punya

Fairus Bin Mamat berkata...

Senam.. jangan tak senam.. :)

ArELeEz berkata...

jom2! org b'senam dlm umah jer kira aci la kan? hiks..

BUNGA berkata...

saya senam kat rumah sambil kejar anak turun naik tangga jer.. hehe

eelobor berkata...

masukkan gambar sekali... hihihi

wahida berkata...

nak jugak senamrobik!! kat opis ni x nak buat ke? huhuhu....

erienz berkata...

dulu kat opis pun sll buat...tp buat waktu pagi b4 keje...dalam 7.30 ~ 8.30pg, tp jarang masuklah...coz bos pepagi ni yg sibuk nak itu nak ini...hehehe...

Citarasa Rinduan berkata...

wah...
sure bertambah cantik body tu

ardinihumaira berkata...

whoaaa bagus akak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs