UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 14 Januari 2011

JUMAAT DATANG LAGI

Hari ini Jumaat untuk minggu ke-2 di tahun baru 2011. Hari yang digalakkan memperbanyakkan amalan2 sunat. Jadi sama2 lah kita cuba melakukannya ye.

Apa sarapan pagi ni? Sama macam semalam ataupun cari kelainan sikit hari ni.Apa2 pun kalau ada rezeki lebih tu bolehlah disedekahkan @ diberi kepada yang memerlukan. Sedekah makanan pun bagus juga pagi2 ni. Perut sama2 kenyang ; pahala pun dapat....insyaallah.

So, selamat mengharungi hari Jumaat ini untuk semua ye......Senyum sokmo hari ni ye.....:)

6 ulasan:

Izan Ishak berkata...

salam jumaat kak azzey...
izan minum je pagi ni. rasa malas pulak nak bekfes pagi2. tunggu anak2 bangun baru fikir nak makan apa..

*moga2 banyak pahala kita kutip pada jumaat yg mulia ni kan~

- zuriey - berkata...

penghulu segala hari.

atty's berkata...

salam jumaat azzey

nur berkata...

Selamat hari jumaat Azzey
Jemput keALL IN ONE

ardinihumaira berkata...

salam jumaat sis :D

ArELeEz berkata...

org b/fast mee grg buatan kedai pak din..! heh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs