UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 31 Januari 2011

SUAI KENAL BLOGGER BARU : EDISI FEBRUARI


Aku pon masih baru lagi dalam dunia blogging nih. Baru 10 bulan. Belum cukup setahun. Masih banyak perlu belajar.

Pendapat aku mengenai laman web : www.1tube.my

Laman web yang bagus. Memang ada macam2 di dalamnya. Sekali imbas yang boleh dijelaskan di sini ; ada tutorial, lagu, video yang boleh di download dan ditonton.Untuk lebih jelas mengenai laman web ini, boleh le cuba2 jengah ke sana.

Pendapat saya mengenai : DUNIA BLOG DI MALAYSIA SEMAKIN MENARIK KERANA setiap hari akan ada blogger2 baru dengan blog yang memaparkan idea2 tersendiri yang menarik dan boleh dikongsi bersama.

Blogger2 baru yang bakal menjadi pelapis kepada blogger2 popular yang sedia ada. Tiada yang baru takkan ada yang lama. Semakin ramai blogger baru lahir, maka semakin meriah dunia blog sekarang ni. Pembaca semakin banyak pilihan untuk mendapatkan info2 yang diperlukan.

Dengan wujudnya blog2 baru ini dengan blogger2nya yang sentiasa tidak kering dengan idea mampu untuk mencetuskan semangat untuk menulis juga kepada para pembaca. Ini secara tidak langsung menjadi pencetus keinginan kepada pembaca2 ini pula untuk menulis di dalam blog mereka sendiri.

So, semakin ramai...semakin meriah jadinya dunia blog di Malaysia sekarang ni. Yang penting ianya mempu menyumbangkan kebaikan kepada kita semua.



4 ulasan:

jeBateja berkata...

TQ...den dah sign up kat 1tube...ahakz

Unknown berkata...

all the best

rajin azzey..

apdm berkata...

salam pagi selasa =)

rajin akak, syira tak sempat nak joint, line probelm siang2..huhu

unknown berkata...

selamat malam..

singgah dr

http://cerytara.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs