UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 10 Januari 2011

SEMBANG-SEMBANG PETANG ; ANAK LELAKI VS ANAK PEREMPUAN

Anak lelaki dan ank perempuan ; memang ada perbezaan. Anak lelaki makin besar makin tinggi perbelanjaannya. Macam tu juga dengan anak perempuan ; dah pandai bersolek apa yang si ibu beli dia pun nak juga.....*kalau beli lipstick dah kena beli 2..tak boleh 1 je.....*

Macam pakaian anak lelaki ; agak mahal berbanding anak perempuan. Itu belum lagi dari segi sikap. Semakin meningkat remaja, semakin susah nak di faham kehendak mereka....

Ini saje sembang2 kosong aku dengan my hubby di suatu hari. Lastly bila aku cakap dengan my hubby....." anak dara kita tu makin besor.......kadang2 ada je no .yang tak dikenali masuk kat hp dia......"

Sudahnya dia pandang muka aku ; aku pandang muka dia.Saling berpandangan dengan seribu makna.....hu3....


4 ulasan:

Ujang9897 berkata...

hihi...cmner la rase jd mak ayah nie

kakchik@ella berkata...

azzey, kakchik rasa anak pompuan lagi byk belanja kot? shampoo, bedak, lipstik, tuala wanita. hihihi ..

Redbloodsnow berkata...

hehe...tuh dia perbezaannya. me bangga jd anak perempuan ^_^ ngeee

ArELeEz berkata...

aa hak! xtau..! ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs