UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 27 Januari 2011

BEN ASHAARI BLOG


Sepantas kilat aku join. Harap2 sempat lagi ye Ben!

Dalam sehari aku update dalam 10 entry untuk hari biasa ; kecuali kalau ada kursus/outsation akan kuranglah sikit update. Kalau hari cuti plak memang kurang sikit ; dalam 5-6 entry besenya. So far, jumlah entry blog ni adalah 1454 (tak termasuk entry yang ini).

Aku nak blog aku ada dalam bloglist Ben Ashaari supaya mudah dapat kawan baru ; becoz trafik kat blog Ben memang tak dinafikan lagi ....besar jumlahnya. Dengan adanya kawan -kawan baru makin bertambahlah juga info yang boleh dikongsi dan turut mneyumbang kepada peningkatan trafik dalam blog aku ni.

Kalau blog ni popular....aku nak buat sesuatu yang boleh menyumbangkan suatu kebaikan/ pertolongan kepada insan yang memerlukan dan di samping itu cuba untuk membantu blog2 baru yang baru 'bermula' dalm dunia blogging ni supaya turut sama dikenali dan popular suatu ketika nanti.......*Kalau boleh...*


Okay, done as per Mr Ben requested.....Tq Ben...:)

6 ulasan:

BERT berkata...

yeahh beshhh2.. akk nanti pon boleh jadik pemes cam dia.. rajin betul update hehe

Sharinginfoz berkata...

memang ramai betul peminat ben ni

Naz Al Yahya berkata...

singgah sini jgak. hope kita sama2 msk dlm blog list abg ben la ye :)

ardinihumaira berkata...

wahh cepatnya akak join. dni lom sempat. rini duk busy ke kolej. semua autopublish je tak sempat bw lagi sob2

Tanpa Nama berkata...

hamboiiih! 10 N3 sehari?? pitam mak!

Admin berkata...

Salam ... wahhh peminat Ben Ashaari ke? Hmm bertuah betul dapat masuk bloglist dia.. hebat hebat. Lepas ni .. blog ni akan lebih meletup la yer.

http://hasrulhassan.blogspot.com

Salam perkenalan dari blog Bangku Kosong.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs