UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 18 Januari 2011

JUAL BARANG2 LAIN TAK BOLEH KE ; BAYI JUGA NAK DIJUALNYA!

KUALA LUMPUR: Polis Bukit Aman melumpuhkan satu sindiket menjual bayi selepas menyerbu sebuah klinik di Selayang dan sebuah rumah di Subang Jaya serta menyelamatkan dua bayi berusia tiga dan empat hari. Dalam serbuan pertama di klinik itu jam 3 petang Sabtu lalu, polis menahan empat wanita, iaitu dua rakyat tempatan dan dua warga asing, termasuk dalangnya, selain merampas berpuluh sijil kelahiran yang sudah diisi dan kosong.


* Jual goreng pisang kat gerai2 kecik tu pon boleh dapat duit....napelah nak jual BAYI yang tak berdosa tu.......Sumber : BERITA HARIAN

6 ulasan:

iwan_dextrous berkata...

ap lah nk jadi.....

EB berkata...

Tu la pasal..
Hampeh tu la..

Fairus Bin Mamat berkata...

KASIHAN.. BAYI DIJUAL BELI..

n u r k i m a berkata...

lau jual bapak bayi laku x??toink!toink!

ArELeEz berkata...

aah. jual grg pisang ke.. putu mayam ke.. kan lagik bagus tuh! haish!

ardinihumaira berkata...

sekarang macam2 orang nak jual. manusia pun dijual. kejam3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs