UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 10 Januari 2011

TAHNIAH UNTUK ANA RAFFALI JUARA AJL 25

Umpama rumah siap, pahat berbunyi....*eh2 betul ke peribahasa aku ni?*....Tentang kemenangan Ana Raffali dalam AJL 25 malam tadi. Tak sudah2 sana-sini orang bercerita tentang AJL 25 ni.

Ada yang puas hati dan tak kurang juga yang tak puas hati dengan keputusan malam tadi. Ada yang kata lagu yang sepatutnya menang ; tak menang....dan sebaliknya. Yelah mana ada perkara yang semua orang akan sker. Di sini lebih ; di sana kurangnya....

Senang citer ; terima jelah keputusan tu kannnnnn...Mana ada yang perfect dalam dunia ni. Kita pun masing2 ada kelebihan dan kekurangannya. Apa2 pun tahniah kepada Ana Raffali yang berjaya menggondol hadiah berupa Trofi & Wang tunai sebanyak RM35,000.00.

Tahniah juga kepada:-
Naib Juara - Meet Uncle Hussain & Black (Drama King)
Tempat Ketiga - Hafiz AF (Noktah Cinta)
Vokal Terbaik - Hafiz AF (Noktah Cinta)
Persembahan Terbaik - Faizal Tahir (Hanyut)

7 ulasan:

nur berkata...

tahniah juga..
ALL IN ONE

LYaFRINA berkata...

Xde la rasa x puas hati/ sbb juri2 smua y bertauliah kan..
kita sbg peminat, mmgla harap lagu y kt minat menang kan. cam lya harap lagu sofea jane menang..

tp bila d umumkan ana rafali menang. ok jer.. sbb lirik dia mmg penuh puitis n mendalam maksudnya.

Boloque berkata...

tahniah utk semua pemenang..black terbaik!!

Fairus Bin Mamat berkata...

Ana bukan raffali.. Ana fairus.. :) Tahniah ler pada dia..

ardinihumaira berkata...

:) suka tengok FT semalam

eelobor berkata...

itu sudah lumrah....

ArELeEz berkata...

yuna3..!!! hu3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs