UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 19 Januari 2011

MAKAN FREE..ORANG BELANJA

Baru je sampai office tadi. Hari ni makan kat luar sebab ada orang belanja. Tu yang lambat sikit masuk hari ni. Actually aku tak sker masuk2 lambat nih ; tapi order lambat sampai kat kedai tadi. Pukul 1.30 order baru sampai. Setengah jam gak tunggu order.. Sib baik boleh sabar lagi. Orang bukan ramai sangat…

Korang dah makan ke? Makan apa? Aku makan kat Chicken Rice tadi. Alhamdulillah kenyang. Mudah2an murah le rezeki orang yangbelanja aku makan tu. Nanti aku update gambar2 nya ek.

Sekarang nak solat Zuhur dulu. Selalunya kat umah ; tapi hari ni makan kat luar dh tak sempat…..So nanti aku update lagi ek…..

P/S: Syukur dengan rezeki yang Allah bagi….:)

3 ulasan:

amirah berkata...

lamanya tunggu..sabor jela.

Hanis Azla berkata...

murah rezeki hari ni yer.. sesekali mkn free best juga kan..

Unknown berkata...

bila jer baca entry pasal makan, mesti rasa lapar perut,,,
sabar sabar..on diet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs