UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 7 Januari 2011

MENDUNG.....SALAM PAGI JUMAAT DI AWAL TAHUN BARU 2011

Hari ni aku kuar awal dari biasa. Bukak je pintu tengok ke luar ; cuaca agak gelap. Pelik juga. tengok jam kat dinding dah 7:15 pagi. Agaknya hari nak hujan.....

Eloklah pun aku kuar cepat. Kalau hujan nanti susah juga. Walaupun naik kereta, tapi dari tempat parking ke office bukannya ada bumbung pon....hu3.....Tetap basah kalau hujan yang lebat sangat tu.....*nak cite sebenornye aku tak sker guna payung*.....

Dah pun hari Jumaat yang pertama di minggu pertama tahun baru 2011. Hari Jumaat yang mulia ; penghulu segala hari. Semoga hari ini lebih baik dari semalam buat kita semua. Insyaallah.....


* Perbanyakkan amalan sunat hari ini...salah satunya dengan bersedekah.....Senyum pun satu sedekah juga......:)

4 ulasan:

eelobor berkata...

salam pagi jumaat buat azzey....

atty's berkata...

salam pagi jumaat azzey..jom kita senyum selalu .

nur berkata...

azzey
selamat hari Jumaat ye

Shafa berkata...

dari smlm sampai rini mmg sejuk. kalau tak keje lama dah seronok lena. ^_^ semoga hari ini menjadi 1 lagi hari yang baik untuk dilalui...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs