UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 21 Januari 2011

SALAM PAGI JUMAAT ; PERBANYAKKAN AMALAN SUNAT




Hari Jumaat datang lagi. Dan Dan hari ni kembali bertugas setelah bercuti semalam/. Amacam? Ceria tak hari ni. Sepatutnya ceria setelah seharian dapat merehatkan diri semalam bersama2 dengan family.

Sempena Hari Jumaat yang mulia ni..marilah kita perbanyakkan amalan2 sunat. Mudah2an kita dapat kebaikan atas semua tu.

Korang yang keja tu..pakai baju kaler ape hari ni? Aku pakai kaler krim ; ala2 putih gitu, kan ke suci bersih maknanya….bertepatanlah dengan hari Jumaat yang mulia ni.. Pakai minyak wangi tak? Salah satu amalan yang digalakkan pada hari Jumaat ; memakai wangi2an . Tapi jangan keterlaluan sudaaaaa….sampai menusuk2 hidung kawan kat sebelah plak. Hu3……

So, selamat menunaikan amalan2 sunat hari ni dan tengahari nanti….Selamat menunaikan solat Jumaat pulak ye….

P/S: Gambar2 tu memang tak de kena-mengena dengan entry. Cumanya hati berbunga2 ni..tengok iklan menari2 plak kat blog pagi ni…he3…..BE lagi ke ???

2 ulasan:

Mata Hati berkata...

salam hari jumaat...
bestnya hari ni boleh rehat puas2..
lupa ah, baju melayu belum sidai lagi....kay, ceria2 selalu dihari jumaat ni

Miecyber berkata...

Saya dah siap bersunat...

Iran haramkan penjualan hadiah Valentine Day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs