UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 17 Januari 2011

JANGAN MENGALAH SEBELUM BERJUANG ; SAKIT KAKI

Tak hagak2 tajuk entry. Actually kaki aku sakit lagi ni.....tapi dah kurang sikit dari semalam. So selagi boleh bawak keta.....aku gagahkan juga datang keja. Lagi pun bukan demam pun. Cuma kaki ni je yang sakit sikit. Tu yang tajuk entry macam gitu ...saje nak memotivasikan diri sendiri....hu3....

So, selamat bertugas semula pada hari Isnin ni untuk korang sume. Monday Blues?..He3...Beselah tu......Tapi macam aku tulis kat tajuk tu....Jangan mengalah sebelum berjuang. Nanti hilang le perasaan Monday Blues tu.....

Yang penting pegi breakfast dulu....Then buat keja macam bese hokay....:)

8 ulasan:

Fairus Bin Mamat berkata...

APESAL LAH BOLEH SAKIT KAKI NI.. MAIN BOLA KE? :)

azieazah berkata...

AZZEY, kalu sakit kaki jangan banyak berjalan, eloknya pakai stoking jika berada dalam aircond.

Jommmm kerja sambil blogging..! hehehehehe

erienz berkata...

aduh pepagi ni kakak yg sy sll ajak sarapan x dtg lagi...huhuhu...mmg monday blues...

moga cpt sembuh yer...

- zuriey - berkata...

sengal2 badan..mata pun ngantuk jer..penat baru balik camp semalam

ArELeEz berkata...

xbuleh blah punye tajuk entry! 1st phrase cam tajuk puisi a samad said jer. 2nd phrase trus potong stim! ha3..

My Little Diary berkata...

salam,

yeay!!! selamat berjuang semua....

YanaMIB berkata...

slmt bekerja smbl lupakan kaki yg sakit tu..hehe~ =)

ardinihumaira berkata...

moga kaki akak cepat sembuh tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs