UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 27 Januari 2011

MAKAN FREE ... THE CHICKEN RICE

~ Inilah kak Ani (tudung hitam) yang belanja makan hari tu......Kak Ani ni PA kat office aku

~ Nasi Ayam



~ Sup Bebola, Tauhu Goreng Bercili dan sayur Tauge (ala-ala kerabu)

~ Air Pepsi


Sebelum ni aku ada citer tentang seseorang yang sudi belanja aku makan ; so dapatlah aku makan free hari tu. Inilah dia orangnya ; Kak Ani ( PA yang selalu aku cover tempatnya kalau dia bercuti tu).

So, hari tu kami ke THE CHICKEN RICE @ Metro Point Kajang. Tu kira first time aku cuba makan kat situ. Not bad. Sedap Nasi Ayamnya. Harga pun berpatutan. That day we alls order yang set punya makan untuk 2 orang ; around Rm 28 ++. Just add sepinggan nasi dan 3 gelas air. Yang add tu kira harga lainlah.

Lauk2nya ada 3 jenis plus 1 sup dan sayur taugeh. Siap boleh tapau lagi ayam tu coz kami bertiga tak abis makan. Banyak ayamnya. Memang berbaloi2.....


P/S: Sape lah lagi nak belanja makan lepas ni ek.......:P




6 ulasan:

tengkorakemas berkata...

boleh tahan banyak ayamnya...nyam2 :D

attyfir berkata...

sedapnya nasi ayam .kita nie cam dkt je ye azzey ..

kalo terjumpa kty kat mana2 tegur ler..ye .

1 hb

jeBateja berkata...

wehhhh...hang lah plak belanja kita org makan....

Fairus Bin Mamat berkata...

HARI NI ADA MAKAN FREE LAGI..

ardinihumaira berkata...

pergh sedap... lama dah dni tak ke TCRS... rindu la pulok :D

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

ari tu nape xbelanja org kat situ? hu3.. ada tauhu telur tuu..! sodapnyee..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs