UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 14 Januari 2011

SESI MENCARI KAWAN-KAWAN BARU

Waktu petang yang santai ni ; hendak2nya baru lepas pekena pulut dengan ikan masin atau sambal ikan bilis dan kopi 'O' panas......... tak elok kalau berat2 kan fikiran dengan isu2 dunia ke, ekonomi ke, hartanah ke....apa juga lah yang berat2.......Bagilah hal tu pada yang lebih pakar.

Lebih elok kita santai2 dengan sesi mencari kawan2 baru. Blogwalking la, ape lagi. Nak seribu daya ; tak nak seribu dalih....di mana ada kemahuan , di situ ada kejayaan.......Bukan susah.

Saudara Ben kita dah sediakan link nya. Tinggal klik je. Kalau rajin geledah , banyak lagi kat situ......:)


P/S: Sesi mencari kawan2 baru baru nak bermula ni........:)

5 ulasan:

eelobor berkata...

kawan yang lama, dilupa jangan...

ArELeEz berkata...

br nak update.. nntilah geledah! heh3..

Citarasa Rinduan berkata...

azzey,
ada award untuk kamu

http://ruhayurazali.blogspot.com/2011/01/award-dari-mas-duniaku.html

jangan lupa kawan azzey yang satu nie yer..heheh

alfa juliet berkata...

kami pun jgn lupa..hehe

ardinihumaira berkata...

dni jumpa kawan lama tadi :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs