UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 27 Januari 2011

SAYA MAHU SPONSORED POST DARI EYRIQAZZ.COM


Secara jujurnya saya mengaku "Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com". Sape tak kenal Blogger Eyriqazz ; follower pon ramai. Blogger yang selalu je menang contest dan dapat sponsored post dari Nuffnang.

Alhamdulillah, rezeki blogger Eyriqazz ni memang murah. So, dengan itu beliau nak berkongsi kegembiraan itu dengan kita semua. Dengan cara memberikan satu tajuk sebagai Sponsored Post kepada pemenang contest ni. Post may be berkisar kepada blog review,pandangan tentang sesuatu isu atau produk ; bergantung kepada blogger Eyriqazz sendiri untuk menentukan tajuknya nanti.


Syarat-syarat untuk menyertai contest ini:-


1. Buat 1 entry bertajuk "Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com" dan nyatakan sebab kenapa anda mahu kan Sponsored Post ini dengan cara penulisan yang paling kreatif.

2. Letakkan gambar GTO di atas entry anda dan permalink entry ini.

3. 10 entry yang paling Eyriqazz gemari , akan diberikan satu job untuk menulis tentangnya macam Pay Per Post/Sponsored Post dan RM30 tunai /Top Up akan diberikan.

4. Tinggalkan permalink anda di komen entry ini.

5. Tarikh tutup penyertaan ialah pada 28 Februari 2011.


Sebab kenapa "Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com" ialah:-


1. Saya meminati bidang penulisan sejak di bangku sekolah jadi dengan adanya job/tugasan itu nanti ianya dapat melatih saya untuk memperbaiki skil penulisan dan gaya persembahan kepada para pembaca. Ini penting supaya isi yang mahu disampaikan mudah difahami dan pembaca tidak merasa bosan dengannya.

2. Melaluinya juga saya dapat menambahkan kenalan terutamanya dari kalangan rakan-rakan dalam dunia blogger sendiri.

3. Dengan cara itu juga ilmu kita terhadap sesuatu isu / perkara akan bertambah. Ini kerana untuk menulis kita perlu mengkaji ; samaada melaui pembacaan sendiri atau bertanya kepada yang lebih arif.


So, kepada yang berminat untuk menyertai contest ni, masih ada masa lagi. Try the best!

3 ulasan:

AJ berkata...

thanks join in..akan dipertimbangkan..jika sambutan memberansangkan,mb akan ditambah jumlah yang akan dpt...

ardinihumaira berkata...

;)
Goodluck kak!

secantikmanis berkata...

marilah kita beramai-ramai menjoinkan diri dalam kontest ini. googluck ye

http://secantikmanis.blogspot.com/2011/02/saya-mahu-sponsored-post-dari.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs