UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 7 Januari 2011

BESTNYER.....EARNING BE BERTAMBAH LAGI

Best nyer.....baru lepas check akaun Nuffnang ; earning BE naik lagi. Harap2 datanglah menyinggah BE2 yang baru dan segar-bugar gitu. Ha3......

Bukan ape, sempena tahun baru ni , kalau ada BE baru ; makin semangat nak berblogging rasanya......He3.....


P/S: Baru sampai dari umah. Tadi balik kejap jenguk my princess. Takut dia tak terjaga je. Petang nak sekolah.....Kang terlepas plak bas sekolah tu.....hu3...

8 ulasan:

Miecyber berkata...

Congratss...

Cam mana nak dapat BE yeee...


Pencuri kabel di belasah

MiYOKO TACHIBANA berkata...

bestnye dpt BE...camne nk dpt tuuu

Fieza79 berkata...

tahniah...terus la berbelog dan ber BW...hehe

eelobor berkata...

nape la azzey nie senang sangat nak dapat BE yer....

amirah berkata...

tahniah dpt BE lagi..syukur

kakchik@ella berkata...

kakchik tak penah dpt BE. tp mmndgkan blogging krn suka2 .. tak kesah la tu. dpt kenal ramai blogger dn antaranya Azzey pun kakchik dah hepi. hihi ..

Papa Mifz berkata...

wah tahniah...masyuk la nih..:)

ardinihumaira berkata...

BE kan leh ubah mood kita kan kan. hepi je tengok dia naik :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs