UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 14 Januari 2011

KENAPA ANALITIK NUFFNANG JADI '0' ?



Owwhhhhhhh tidak! Kenapa jadi '0' untuk analitik semalam. Sedangkan ramai gak kawan2 kesayanganku (chewwahhhhh) yang menjenguk aku semalam. Siap ada yang ajak makan lagi....hu3.....

Kenapa wahai En Nuffnang? Kenapa dan mengapa???. Sedey ni.....Korang punya sama ke? Aku pun baru perasan bila si blogger fairus yang inform ....Tq fairus. Jasamu dikenang....heh3....

Harap2 tak delah apa masalah hendak nya ye.......:(

7 ulasan:

ejaMaria berkata...

belum masuk kan lagi kot...cube tengok hari ni...

MiYOKO TACHIBANA berkata...

sama gak ngan kes sy...semlm mmg dok monitor dr pg, mmg ada value kt situ....tp, arini tibe2 kosong lakk...

Sharinginfoz berkata...

teknikal error le tu

eT berkata...

sama la dengan...huhu...
0 jugak...lex2..:p

nur berkata...

betul Azzey
tadi pun cek kosoong je
Jemput keALL IN ONE

Fairus Bin Mamat berkata...

TU LA PASAL.. UNTIL NOW STILL "0"

ardinihumaira berkata...

dni punya tak tde yang semalam huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs