UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 11 Januari 2011

PA ; CARI BLAZER DAN DIARY

Hari ni PA kat office aku takde ; MC. So macam bese salah sorang dari kami ( aku dan sorang lagi member office) akan cover tempat PA. Kebetulan aku busy hari ni , so nak tak nak kenalah kawan aku tu yang cover.

The best part, selain dari assist keja2 PA...Boss boleh suruh member aku ni cari blazer dan diary dia ; yang dia terlupa letak kat mana....Siap pesan lagi "mu cari sampai jumpa (dlm loghat kelate dia...)".....sambil muka dia pon blur sama.....Tak ke kelakor tu..hu3...

Nampaknya lepas ni PA sume kena sentiasa alert dengan blazer dan buku diary boss masing2....ha3...........

4 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

nasib baik tak suruh carik bini dia kat ne hehehehehe

wahida berkata...

x minat jadik PA, teringin nak jadi pramugari je..kahkah...

Izan Ishak berkata...

ada2 jelah bos akak tu. dia mesti dah malas nak pikir mana agaknya dia letak benda2 tu semua~

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

'kalu xjumpo, mu potong keparraa..' ha3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs