UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 16 Januari 2011

CUACA YANG MENDAMAIKAN .. SEJUK JE

Dah 5:30 petang. Cuaca masih sejuk lagi. Gud for sleep & rest..ha3. Ada ke yang tengah tido gak tu. Sejuk2 cam gini memang sedap tarik selimut. Satu lagi kalau cuaca sejuk ni, mula lah mereka2 nak makan je. Ni kalau dapat Goreng pisang atau Jemput2 pisang dengan kopi 'O' panas.....memang meletops nih!

Ada sape2 nak watkan minum petang untuk aku. Kaki masih sakit nih. Tapi jari still okay to type everything....hu3.....

10 ulasan:

Azwani berkata...

betulla kak, hari ni redup dan sejuk je kan...

nur berkata...

Sedap juga kan tea tu

Jemput keALL IN ONE

Solehah berkata...

sebab apa sakit kaki?

eelobor berkata...

balik umah, kenyang lepas makan nasi arab, tertido dengan lena sebab kesejukan hujan. nyaman rasanya.... hihihi

Izan Ishak berkata...

alhamdulillah jari jemari sentiasa sihat nak taip entry.

laparlah kak hujan2 ni~

mia berkata...

skrg ni sejuk je memanjang kan..huhu..tpi bestnye tdoqqq

Woofer Storm berkata...

mat pagi pulak kak,hehee
sdp layan pisang goreng pgi2 buta ni.hehee

icee-yah berkata...

uih..icee dah makan pun pisang goreng:)

ArELeEz berkata...

cekodok arr.. lagik best! gulp2!

ardinihumaira berkata...

pagi ni dni suram muram sakit hati dengan courier yang melampau tahap nak lempang. huu geram tol.. kak, jangan jalan banyak kalo sakit kaki tau :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs