UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 1 Januari 2011

FAIZAL YUSOF MENINGGAL DUNIA


Baru je terbaca berita tentang Pelakon Faizal Yusof ( bekas suami kepada penyanyi Nana) telah meninggal dunia jam 1.45 petang ; Sabtu, akibat serangan jantung.

Mula2 dapat berita ni aku terkejut juga ; macam tak percaya...tapi bila baca berita ni di Mstar Online.......memang betullah apa yang didengar.

Inilah yang dikatakan.....kalau dah ajal, di mana2 pun akan berlaku juga kematian tu. Tak kira sewaktu kita sihat ke......atau pun memang sudah sakit, kalau dah janjinya begitu, pasti akan berlaku juga kematian tu......Insaf bila memikirkan perkara ni......:(

Berita selanjutnya boleh dibaca di sini -mStar

* Al-Fatihah untuk aruah Faizal. Semoga aruah ditempatkan di kalangan roh orang-orang yang beriman.....

9 ulasan:

Nur Mudrikah berkata...

alfatihah..
ajal dan maut dtangannya. kita semua pun sedang di intai sang maut..

Miecyber berkata...

Al Fatihah....

Hishyamuddin berkata...

al-fatihah

azieazah berkata...

Mati itu pasti...
Hidup insyaAllah.

Takziah kepada keluarga arwah. Moga dirahmati.

Cik Z@i Pen@nG berkata...

pon tkejut tgk berita td...br ja blk dr jln2...

rusliesophian berkata...

Itulah benda yang paling hampir dgn kita. Namun manusia alpa....! Al-fatihah buat arwah semoga roh beliau ditempatkan di kalangan org2 beriman. Amin.

armouris berkata...

takziah dan al-fatihah! info tentang serangan jantung di SIHAT SELALU - Bagaimana Serangan Jantung Terjadi

ardinihumaira berkata...

Al-Fatihah...
sayu juga bila terbaca cerita Allahyarham nak jumpa anak di saat2 akhir tu

ArELeEz berkata...

mmg unxpected! hape2 pun, al fatihah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs