UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 1 Mac 2011

SENAMROBIK DALAM HUJAN...

HA3......Best kan main hujan? Dulu masa kecik2 sker sangat main hujan. Kalau takut mak tau....sanggup sorok2 main hujan. Rasa dah happening sangat bila dapat rasa air hujan kena badan nih....Ha3...

Tapi bila umur dah macam sekarang ni.....stil sker main hujan sesekali. Macam semalam semangat nak bersenamrobik punya pasal ; walaupun hujan gagahkan juga. Mula2 tu cuaca okay je...memang mendung sikit....tapi dah 15 minit pas tu tetiba hujan.

Lagu plak tengah rancak so kami teruskan je bersenam kat atas pentas sekali dengan instructor senamrobik tu. Memang kecoh dibuatnya. ha3....Bayangkan kalau pentas yang boleh muat 5-10 orang ; jadi penuh sampai 30 orang....Tak kecoh ke jadinya...

Sampai sudah le kami bersenam dalam keadaan hujan. Cuma ada bumbung sikit je . Tak delah basah sangat. Memang best....hujan2 pun tetap kuar peluh!

2 ulasan:

NISA KHAIRI berkata...

betul tu...masa kecik2 dulu suka sangat main hujan, mandi hujan, main bola sepak dlm ujan..bila besar dh xde dah wat mende2 tu..tp bab senamrobik dlm ujan tu mesti seronok gile..hihihi

sahromnasrudin berkata...

janganla main hujan..nnti demam woo huhuhhh

p/s: kli ur HB too...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs