UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 30 Mac 2011

RUHIL AMANI LAHIR ANAK KEDUA

Raayan Alexander Wilson dilahirkan pada 3 Mac lalu. - Foto RUHIL AMANI

PETALING JAYA: Penyanyi Ruhil Amani Hussein selamat melahirkan bayi keduanya, Raayan Alexander Wilson Jamil Wilson pada 3 Mac lalu.

Bayi lelaki seberat 3.83 kilogram itu dilahirkan di Hospital Pakar Damansara pada pukul 12.59 tengah hari.

Isteri kepada pemain gitar terkenal, Jamil Wilson atau Jamie ini melahirkan bayinya secara pembedahan.

Penyanyi lagu Kawan ini masih aktif menyanyi dan pernah membuat persembahan bersama-sama Ferhad di ibu kota ketika sedang sarat mengandung.

Ruhil Amani.

Kedua-duanya berada dalam keadaan sihat dan kini sedang melalui proses berpantang.

Pasangan ini berkahwin pada tahun 2003. Hasil perkongsian hidup, mereka turut dikurniakan anak perempuan bernama Ruhil Ariana Wilson Jamil Wilson, 7.


*Sumber - mStar


P/S: Aku cukup sker dengan lagu KAWAN ni masa sekolah2 dulu...:)

7 ulasan:

nur berkata...

Wah. Cuml sungguh bb itu. Suke gak lagu tu azzey.

Shu Shinju berkata...

comel giler anak dia...geramnyeeeee....

eMMe berkata...

lame kan tak dgr citer Ruhil, tetau je dah bersalin, tahniah!

eelobor berkata...

panjang nyer nama anak dia kan? memang best lagu kawan tuh. banyak maksud tersirat

cik nurussalwa berkata...

rasa mcm nak je baby tu..

Fairus Bin Mamat berkata...

apesal nama anak dia lain macam je..

Deqna berkata...

comelnya baby dia... suka...
bestnya dah dapat sepasang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs