UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 4 Mac 2011

ROJAK BUAH


Petang2 cam gini dapat maka Rojak Buah cam kat atas tu pun best gak kannnnnnnnnnn. Rasa masam dam manis nya.....tambah dengan pedas sikit....Perghhhhhhhhhhhhh memang best!

Sape sker Rojak Buah cam aku...angkat tangan...Sape tak sker angkat kaki....heh3...



P/S: Rojak Buah kat atas tu aku makan kat Restoran KAWANA , Kajang.....Kalau nak try silalah ke sana..:)

11 ulasan:

relevan berkata...

Yum ! sedap..bagi yang mengidam..

amirah berkata...

suke giler ngan rojak buah.kalo yg pedas lagi best

ctpayong berkata...

urghhhh...mana tisu neh...meleleh air lior kak ct.

Izan Ishak berkata...

izan suka rojak buah sbb mak izan buat sendiri kuah rojak tu. tp kat umah ni dah abis pulak stok kuah rojak. mengidam nmpk akak tayang rojak buah kat sini~ huhu....

Dda Ly berkata...

sedapnyee da lame tak mkn rojak buah..terkecur liur tgk gamba..huhu

meh ke rumah,
~titipkan doa buat si comel mawaddah~
keep in touch ye..♥♥♥

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Suka rojak buah di Food Court The Store Sg Buloh. Memang sedap !

eelobor berkata...

kat pasar malam sri gombak hari sabtu ada gerai juual rojak memang sedap. kita letak nama sendiri, rojak dadah sebab dah macam ketagih

Miecyber berkata...

Saya angkat kaki sebelah dan tangan sebelah...


Kapsul gelatin babi

azieazah berkata...

Rojak buah? Perhhhh....!

Berkongsi Blog dengan Orang Sebelah: Sebuah Pendapat...

kakchik@ella berkata...

dah angkat dah. nampak tak nih? hihi

ardinihumaira berkata...

pergh rojak buah ni kalo pekana dengan kuah yang sedap memang sanggup habiskan semangguk besau hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs