UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 22 Mac 2011

KAN DAH KENA PERANGKAP CIK 'SI TI' NIH

~ Cik 'Si Ti' yang tengah menung mengenangkan nasib malangnya....hu3....


Lately, ada Cik 'Si Ti' (Tikus) plak kat umah nih. Dulu masa ada kucing liar kat luar umah yang datang ntah dari mana; tak penah ada tikus nih. Sekarang dah ada 1-2 ekor yang penah aku ternampak kat bahagian dapur .

Risau juga sebab tikus ni kotor. Bawak penyakit. So, dah 'dia' jahat sangat ......ini jelah 'ubatnya'. Belikan perangkap tikus. Bila dah kena perangkap, pandai plak buat muka sememeh mintak kesian. Hu3......Nasib ko le Cik 'Si Ti'.......

6 ulasan:

NM02 berkata...

arrgghhhh........ larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


ai geliiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

mizzkechique berkata...

MK dapat 3ekor...dasat x?? gune gam pelekat tu..

fienaz berkata...

umah saye pun ade kak...tbe2 je muncul...time ade kucing kat umah tak la dye datang...geli kak....

azzey berkata...

fienaz: mmg x bedisiplin punya tikus ni fienaz. jom kita sumbat dia kat bilik BA kat bawah tu...har3..

faiz berkata...

tikus ni bahaya...ari tu kaki darah sebab kena gigit tikus time tidur..

ArELeEz berkata...

mase cik t mengacau ketenteraman, mmg kite geram. tp, bile dah masuk perangkap camnie, trus jadik kesian kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs