UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 30 Mac 2011

MEE SIZZLING JJ YANG TERBAEKKKKKKKKKKKKKK...


Dah banyak tempat aku cuba Mee Sizzling nih ; termasukle masa kat R & R hari tu.....tapi Mee sizzling kat JJ juga yang terbaekkkkkkkkkkkkkkk. Tak kisah le JJ mana pun...memang sedap!

Apa pendapat korang?

20 ulasan:

Shu Shinju berkata...

mee sizling..my feberet ni..sedap kan...nak lagi sedap... kasi tambah telor...nyummyyyy.....

ilham_un berkata...

memang sedap n berbaloi....:)

aTy _faRed~ berkata...

waaa..nampak sangat sedap...!! banyak tak ayam dalam nyer...:)

qasehraihan berkata...

nampak sedap..
tp JJ tu apa??hoho

Kalamhati berkata...

wargghh!azzey wat akak terliur..kt sini kt Giant punya yg best..

jeBateja berkata...

uikk...bikin panas je ni....maw xplore makanan jugak laaaa

Sharinginfoz berkata...

Nampak sedap tapi tak berapa suka sangat

Sharinginfoz berkata...

Nampak sedap tapi tak berapa suka sangat

DKosongLapan berkata...

JJ mane ni cik azzey???

MataHati @ MH berkata...

1st tiem dengar nama mee sizzling.
sekali tengok mcm mee bandung jer..
errm, mcm mana rasanya ekk

eelobor berkata...

selalu saya makan kat JJ maluri, memang sedap....

ieda berkata...

wah2 sedap2 dik .. kalau di ktn nie punn ramai org suke .. nak2 yg kat giant kuantan :)

mzhany berkata...

kalau kat JJ equine, hany suka tomyam...perghhh mmg terangkat...erkk maybe sbb hany kurenggg sikit sizzling nih;)

mzhany berkata...

kalau kat JJ equine, hany suka tomyam...perghhh mmg terangkat...erkk maybe sbb hany kurenggg sikit sizzling nih;)

IMANSHAH berkata...

mee seezling JJ Ipoh terbaik!!

ArELeEz berkata...

nak rase.. nak rase.. sila la belanja.. hu3..

So Shy Lady berkata...

mmang slalu order.... JJ tu apa ye? ahaks...

akak dah klik!!

;D

Izan Ishak berkata...

dah lama tak makan sizzling mee~

amirah berkata...

dh lama x mkn mee sizzling..dulu teringat zaman belajar kat uia, tiap2 minggu mesti nak makan mee sizzling kat giant tmn permata ulu klang..x tau la ada lagi ke tak

ardinihumaira berkata...

yeay sizzling sangat sedap. nanti nak buat sendiri kat umah beli 'pinggan' sizzling tu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs