UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 4 Mac 2011

TAK SAMPAI 1 JAM LAGI ..

Tak sampai 1 jam lagi dah boleh rehat. Hari ni waktu rehat lama ; so aku kene lah balik. Dok kat office pun tak de wat apa2..nanti boring je. Baik lah aku balik umah. Boleh tido kejap. Online kejap2...sumenya wat kejap2..heh3....

Korang camne? Balik juga ke?

10 ulasan:

Adii NakHeran berkata...

Alamanda,, g MCD,,hehehe

ainnoraini berkata...

tak balik ari ni...
nak kuar dgn kengkawan...gi mkn jer...

Ogy berkata...

azzey tumpang balik....presint 9...heheehehe

JunAina berkata...

aina dah boleh balik...jangan jeles ye...hari jumaat half day kerja.

azieazah berkata...

Wahh seronoknya leh balik rumah waktu lunch.

Dulu penah gak Kak Azie macam tu, siap boleh mandi tukar baju lain lak utk sesi petang (pakai tshirt / jeans))

Kalu Jumaat, leh lelap mata lak barang sejam. Syiokkk!


Berapa Banyak “ter” daaaa...

eelobor berkata...

dah tiba masa bersiap2 nak masuk opis balik nuh...cepattttt.... hihihi

sahromnasrudin berkata...

mesti uma dekat kan

Cik SHiNJU berkata...

Waa..msti umah dekat opis neh..
Boleh tido selelap dua..heheh

ardinihumaira berkata...

bestnye balik awal;)

ardinihumaira berkata...

bestnye balik awal;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs