UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 8 Mac 2011

MENU ORANG LEPAS DEMAM ..

~ Inilah menu lunch aku hari ni.....Menu org baru lepas demam...


Korang pecaya ke tidak..Inilah menu lunch aku hari ni. Orang baru lepas demam ; tak selera nak makan . My hubby tanya nak lauk2 bersambal atau berkuah ke? Aku tak selera. Aku mintak dia tapaukan nasi, telur dadar dan timun je untuk ulam. Air fresh orange.

Alhamdulillah boleh juga aku makan. Makan sorang2 je pun ; malas nak pegi mana2...badan masih tak berapa sihat ni...

Korang dah makan? Selamat menjamu selera ye..:)

4 ulasan:

makdara TERdiva berkata...

MDT makan kopok lekor jer..sob..sob..

tengkorakemas berkata...

nasib baik boleh makan nasi..takla masuk angin..

kalau TE demam teruk makan maggi je kot..

kalau demam biasa..hehe sambal tu kena ada..ubat tuuu :D

ardinihumaira berkata...

okay tu kak.. dni kalo demam kadang2 tak de selera makan hehe...

munna berkata...

munna klu demam mmg selera hilang... boleh turun berat badan... kdg lauk2 macamtu pun sodap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs