UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 1 Mac 2011

KALAU DAH MEMANG REZEKI ..

Kalau dah rezeki tak kemana kannnn..... Tak payah susah2 kita nak fikir. Kalau dah memang sesuatu perkara tu Allah tentukan untuk kita ; akan jadi hak kitalah juga akhirnya. Tapi kalau dah memang bukan rezeki kita ; buatlah macam mana pun takkan kita dapatnya juga.

Aku serahkan segalanya pada Dia untuk memberikan aku ‘perkara’ itu andai itu yang terbaik buat aku dan masa depan dalam kerjaya aku.

* Aku ditawarkan oleh salah seorang Timbalan Penguasa kat office aku ni untuk masuk ke dalam unit dia. ; memang bidang yang aku minat. Tapi sape aku untuk kata okay. Semuanya terpulan kepada budi bicara my boss juga…:)

4 ulasan:

ainnoraini berkata...

betul tu..
kalau ade rezeki tak kemana...

mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan ye..

Azuan berkata...

betu3...tapi perlu jugak sedikit usaha untuk dapat rezeki itu..huhu

JunAina berkata...

tapi kita kena juga ada usaha untuk dapatkan rezeki selebihnya bertawakkallah ya azzey...

buat sembahyang hajat bebanyak...

cik nurussalwa berkata...

true~ :) semuanya Allah dh tetapkan.. tp, usaha n doa mampu mengubahnya. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs