UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 22 Mac 2011

KERETA TERBAKAR .....PANGGIL BOMBA


Ini kejadian yang berlaku masa aku on the way balik ke kajang dari kampung Ahad lepas. Kat highway PLUS menuju ke Utara. Dari jauh lagi dah nampak asap hitam berkepul2 . Jalan pun jem sekejap kat highway tu. Yelah masing2 memperlahankan kereta nak tengok apa yang berlaku.
Aku plak di haluan yang bertentangan ; dapat amik gambar dari jauh je lah. Bila dah dekat tu barulah jelas kelihatan apa yang terbakar. Rupa2nya ada kereta terbakar. Bomba pun tengah sibuk menjalankan kerja2 memadamkan api masa tu. Dah senja dah masa tu. Suasana pun dah gelap. Tak taulah macam mana keadaan pemandu kereta berkenaan.


Memang ngerilah tengok kejadian tu. Memang api cukup besa.......Tapi amik gambar guna handphone..... dari jauh plak tu , so tak berapa jelas lah.....Inilah first time aku tengok kereta terbakar depan mata.

4 ulasan:

MiYOKO SuKi berkata...

kg akak kt ne tuu...

sy dr kl ke penang ari ahd tuu..tak nmpk pun keta terbakar..tp, ada accident trellar...

tak suka drive waktu hujan....serikk...

eMMe berkata...

tgk live tu...nasib la arah bertentangan, perjalanan tak diganggu oleh jem kan....

faiz berkata...

mintak2 selamatla pemandu kete tu..

ArELeEz berkata...

xcident kot. pastu, t'bakar. isk3.. ngeri2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs