UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 30 Mac 2011

HUJAN LAGI PAGI NI ; BERSYUKURLAH KITA SENTIASA

~ Wajah ku pada pagi ini....ha3..*itu pon nak citer ka?*


Selamat pagi sume.Pagi ni hujan lagi ; melenyapkan keresahan sepanjang hari dan malam tadi yang diselubungi kepanasan tahap tak tertahan dah rasanya ; sampaikan kami 3 beranak terpaksa melelapkan mata kat ruang tamu je ...hu3.....Coz bilik teramat lah panasnya.

Sejuk je pagi ni ; syok kalau tido nih. Tapi dah amanah kene le datang keje. Sejuk2 ni kalau dapat pekena ubi rebus dengan ikan masin dan kopi 'O' panas ....memang meletops!

Korang dah breakfast? Selamat menikmati breakfast pagi ni ye. Bersyukurlah dengan rezeki yang ada. Kalau tak menepati selera kita sekalipun ; jangan le mengeluh je. Kenangkan mereka2 yang tidak punya apa2 untuk dijamah pagi dan tidak tahu bila lagi akan dapat mengisi perut yang kelaparan ; betapa kita lebih beruntung bdari mereka2 itu......


P/S:Sesekali memandang pada kekurangan orang lain adalah perlu untuk kita menginsafi diri dan mensyukuri apa yang diberi....

6 ulasan:

eelobor berkata...

hujan yang penuh dugaan pagi nih. huhuhuh

eMMe berkata...

mornink Azzey~ kalo la hujan di hari minggu, alangkah indahnye menarik selimut.......zzzzzz la jwpnye, heehehe~ moga Hari Rabu yg Bahagia buatmu...

My Little Diary berkata...

salam,

suke... hujan pagi ni.... hati ikut hujan.. sejuk jer... hehe

lady XOXO berkata...

sis cantek hari ni.. ada aper2 ker.. ekekke...

ha uh sini pown hujan.. hujan rahmat

amirah berkata...

lawanya azzey harini..mmng cantik kena je tudung azzey pakai hari2

ArELeEz berkata...

kat sini pon panas m'bahang gak. even kat luar ujan lebat pon still rase panas. hu3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs