UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 5 Mac 2011

KUASA CINTA .. THE POWER OF LOVE

Bila bicara soal cinta ; sukar untuk ditafsirkan pengertiannnya. Kuasa cinta hebat penangannya. Kuasa cinta hanya dapat dirasai oleh orang yang pernah bercinta dan sedang bercinta...heh3..*jiwang sikit pepagi nih....*

Kenapa aku sibuk bercerita tentang cinta pepagi ni?Biasalah kan...hidup memang perlu ada perasaan cinta.

Cintakan Allah itu cinta yang utama.....



~ Cintakan orang yang tersayang....me n my hubby

~ Cintakan my princess......

~ Cintakan bonda yang melahirkan dan membesarkan ...me n my mum

~ Cintakan adik beradik ...me n my litle sista

~ Me n my litle bro...


Indahnya hidup ini bila dicintai dan menyintai kannnn.....:)



P/S: Actually pagi ni aku nak attend Ceramah Maulidur Rasul bertajuk KUASA CINTA..THE POWER OF LOVE.....Ada sape2 nak ikut?

7 ulasan:

eelobor berkata...

hahaha, jangan ada konflik pasal cinta kan? itu terasa sadis nyer....

Izan Ishak berkata...

mesti seronok ceramah tu kan kak...nnti jgn lupa kongsi2kan ye~

the power love!...i like

kakchik@ella berkata...

love is in the air. hihi ..

ardinihumaira berkata...

sweetnya :)

cik nurussalwa berkata...

love~ xda sape dpt hidup tnpa cinta.. lgi2 cinta dri yang maha Mencintai..

:)

alfa juliet berkata...

sapa bleh hiup tanpa cinta?

munna berkata...

selagi ada org yg cinta kan kita ... jagalah elok.. nanti bila dah takde menyesal tak sudah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs