UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 18 Mac 2011

DAH READY NAK BALIK KAMPUNG NIH....

Balik tengahari tadi sempat le aku packing baju dan siapkan apa2 yang patut untuk balik kampung petang ni. Baju2 kotor sume dah siap dibasuh. Yang patut dilipat sume dah dilipat.

Sebelum balik nak singgah KL dulu. Ada barang aku nak cari. Harap2 apa yang dirancang akan berjalan dengan lancar. Mintak2 jangan ada masalah sudah lah........

Tak sabar nak tunggu 4:30 ni nak balik cepat2 ....siap2....dan terus balik kampung.Yahoooooooooooooooooooooooo!!!

12 ulasan:

ardinihumaira berkata...

selamat balik kg kak :)

abadi romeo berkata...

semoga selamat sampai ke destinasi..

ctpayong berkata...

semoga selamat sampai ke destinasi.

CekWa berkata...

seronoknya dpt balik kg..kim salam kat keluarga di kg yea!

eelobor berkata...

semoga selamat balik kampung dan kembali ke sini balik

░♥si lampu neon♥░ berkata...

selamat balik selamat pulang cik kak !



Jemput3x…hehehe..
# (Silampuneon dah Grad !) Gambar Konvokesyen PISMP 2011- Part 1#
# Berhenti Siar Iklan Heartbeat !#
# Buffered Earnings, AirAsiaX New Zealand (India).#

ozzy berkata...

Assalam..

Selamat balik kg..semoga selamat pergi dan balik

Sharinginfoz berkata...

selamat balik kg

velasrizal berkata...

wah bestnye dpt blk kg..mesti sonok kan.. btw dh klik yr HB

DUN Sarawak Bubar 21 Mac 2011 Isnin

alfa juliet berkata...

minggu last baru blk kg ek...jem tak?

ArELeEz berkata...

tp, sekejapan jer rasanye.. hari ni, dah patah balik ke kajang kan? hu3..

azzey berkata...

alfa juliet; jem masa nak kuar kl je le....:)

Areleez: mmg pon......:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs