UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 23 Mac 2011

KEJADIAN ANEH GANGGU PENGAMBARAN 'KUM-KUM THE SERIES'

~Barisan pelakon KUM-KUM THE SERIES

PETALING JAYA: Pengarah Kum-Kum The Series, Michael Ang mengakui terpaksa berhadapan dengan beberapa peristiwa seram dan pelik sepanjang melakukan penggambaran drama Kum-Kum The Series.

Walau pun begitu, ia tidak pernah mematahkan semangat dia dan pelakon-pelakon lain untuk meneruskan penggambaran drama tersebut.

"Kami lakukan penggambaran di tempat-tempat yang sememangnya menyeramkan iaitu di sebuah rumah yang dimiliki oleh kerabat diraja Kedah.

"Saya sendiri ternampak sebuah lembaga di dalam skrin dan ketika saya lihat di keluar skrin memang makhluk itu berada di atas pokok," katanya.

Kata Michael, bukan dia sahaja yang menerima kejadian aneh tersebut, kru produksi turut menerima gangguan apabila barang-barang yang sudah dimasukan dalam beg ditemui berselerak di sebuah bilik yang sememantgnya tidak digunakan mereka.

"Selepas penggambaran kami siap kemaskan barang tapi bila ingin bergerak, seorang daripada kru produksi memberitahu ada barang yang belum dikemas lagi.

"Baju dan barang tersebut berselerak di sebuah bilik yang langsung tidak digunakan," katanya.


Berita selanjutnya di sini - mStar




11 ulasan:

tengkorakemas berkata...

mahkluk tu kadang sengaja memperlihatkan diri, lebih2 lagi kalau berkaitannya..

kella berkata...

seram pulak....!
mereka ni mana mana pun ada..
kita kena percaya adannya alam ghaib ni..

faiz berkata...

hantu pon dah bosan asik buat citer psl dieorg je..

ieda berkata...

hemmm buat citer seram tu yg mereka nak joint sekali tuu ekekkeke

ardinihumaira berkata...

hantu kata aku lak nak wat drama hehe

eelobor berkata...

cerita hantu kum-kum eh?

aLieF si Muncung ManiS berkata...

kalau nak buat crita seram kenalah berani amek risiko bertemu makhluk2 yg seram..hehehe..hye awak...thanx taw sbb sudi dtg blog alief tadi...
(www.aliefcmoi.blogspot.com)..hargai sgt2..huhu..thanx taw..i follow u..huhu..

aLieF si Muncung ManiS berkata...

kalau nak buat crita seram kenalah berani amek risiko bertemu makhluk2 yg seram..hehehe..hye awak...thanx taw sbb sudi dtg blog alief tadi...
(www.aliefcmoi.blogspot.com)..hargai sgt2..huhu..thanx taw..i follow u..huhu..

mekchu berkata...

tak sanggup nak habis baca... bukan penakut, tp serammm je... :)

DKosongLapan berkata...

tengok gambo tu pun dah takot...pelakonnye pun udah macam hantuu

ArELeEz berkata...

seram, dowh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs