UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 11 Mac 2011

LOMPAT TIKAM YANG BEST!

~ Lompat tikam..Namanya pun unik..:)


Sedapnya dapat makan Kuih Lompat Tikam.Lagi2 kalu makan tengah sejuk2 baru kuar freez tu. Memang terbaekkkkkkkkkkkkkkk lah. Tengok kaler nya yang striking tu pon dah menikam kalbu. Tak sabor nak merasanya plak....

Lompat Tikam ni memang my favourite. Kalau bulan puasa, mesti kena beli sesekali...Makan masa berbuka tu memang rasa dah paling best dah tu....hu3....Korang sker ke?

9 ulasan:

Fairus Bin Mamat berkata...

KUIH LOMPAT TIKAM? AISEYMAN.. CAMNE SAYA BOLEH TAK TAU NI..

nurkass berkata...

aik..
mmg berkuah ke zey..
hari tu masa tgk resipi kat tv lain pulak..byk versi kot..tak pernah lagi rasa kuih ni..hehe

klik2 ur HB..

atty's berkata...

kty kan kalo bulan pose..mesti nak ada kuih nie..

Princess Nur berkata...

sedap2..memaang sedap..i pun suka..tambah2 yg mom wat :)

mzhany berkata...

yer azzey sedappp....waa dah lama owh hany dok mkn lopat tikam nih

ardinihumaira berkata...

dni suka makan pulut merah sajo hehehe

simply nana berkata...

aduh sedapnya k.azzey tp yg nie cm speacial je, ada pulut ea...

chiLleD...!! berkata...

sy pun suka tp suke tang pulut tu jer..hehe

nur berkata...

klik HB azzey ye..

JOM KE: ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs