UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 29 Mac 2011

COME BACK TO WORK !!!

~ Saje pilih tudung kaler kuning ; striking sikit supaya ada semangat untuk keja hari nih...:)


Saje je letak 3 tanda seru kat ujung tajuk entry nih. Nak kasi semangat berkobar2 lebih untuk kembali bekerja setelah 5 hari bercuti bermula pada hari Khamis lepas. Alhamdulillah masih diberi kekuatan untuk meneruskan kerja2 harian walaupun istilah letih itu memang ada dek kerana perjalanan yang jauh selama bercuti.

Selamat pagi untuk sume. Harap2 kawan2 pun bersemangat juga untukbekerja hari nih ; kalau kurang semangat tu kenealah pandai2 cari jalan untuk menambahkan semangat ye.

Hari ni insyaallah aku akan jenguk kawan2 sume yang tak jemu2 datang bertandang ke blog aku nih ; walaupun kadang aku kurang update dan tak de masa nak bw macam 4-5 hari yang lepas. Rindu kat kawan2 sume ......Mudah2an silaturrahim antara kita terus berpanjangan ; walaupun cuma di alam maya je...:)

7 ulasan:

eMMe berkata...

wahhh!!! warna kuning..mmg semangat bile tgk wajah azzey di pagi hari Selasa...selamat bertugas!

Adii NakHeran berkata...

hehe,, wajah ceria~ ^^

Princess Nur berkata...

welcome back to work azzie..semoga dtg dengan semangat baru =)

eelobor berkata...

wah....selamat bertugas kembali azzey

Adzriel AB berkata...

nampak fresh!

Shu Shinju berkata...

selamat kembali bertekun...:)

ardinihumaira berkata...

keje leklok kak hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs