UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 18 Mac 2011

UNFAIR ! NAK YANG SENANG JE

Kenapa nak pentingkan diri sendiri? Kenapa nak keja yang senang je? Yang susah bagi pada kita. Bila perlukan kita untuk tolong dia pandai plak buat muka baik dan merendah diri. Tapi kebaikan kita yang suka mengalah di selalu diambil kesempatan.

Aku tak faham lah kenapa ada orang yang macam ni. Memang sakit hati ; tapi fikir balik Tuhan nak uji diri ni dengan cara yang cam gini. Tak pelah serah je lah kat Dia. Dia yang lebih Mengetahui hati hamba-Nya.

Sakit hati tolak tepi. Kalau difikir2 sangat jadi musuh nanti. Kalau terfikir tu cepat2 pujuk hati sendiri......Allah itu lebih Mengetahui.


P/S: Berdiam diri lebih baik untuk menenangkan perasaan sendiri...:(


8 ulasan:

ctpayong berkata...

takpe. kita tidak akan rugi sebab akhirnya kita akan tahu lebih dari dia. cuma cakap kat dia, jgn bising kalau gaji dia dok kat situ aje.

kakchik@ella berkata...

sabar ye dik. wat tak tau je kat 'org' tu.

mzhany berkata...

manusia ni mcm2 kan azzey...ummm suke amek kesempatan org yg baek ni..isshhh

NM02 berkata...

orang cenggitu kena bo layan aje.. sesuatu usaha kalu buat dengan ikhlas, insyaAllah.. besar ganjarannya nnt.

eelobor berkata...

ada hikmah tuh...

Fairus Bin Mamat berkata...

SABAU.. SABAU.. JANGAN MARAH-MARAH.. STRESS NANTI.

ArELeEz berkata...

tp, kdg2 perlu b'suara jugak. nnti org pijak kepala.

azzey berkata...

Areleez: yup! stuju....x blh bagi muka sgt org cam gitu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs