UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 31 Mac 2011

MURAH2...TUDUNG MURAH !


HA3.......Tajuk entry macam orang berniaga kat pasar malam je. Actually tempat untuk sangkut tudung aku kat atas tu dah penuh. Ini baru tudung sarung ; selendang ada 1 tempat lagi. Hu3....Nampak gayanya lepas ni kena beli lagi 1 tempat sangkut tudung tu.

Kat Pasar Malam Bangi RM8 je . Dulu masa mula kuar ; harga tempat sangkut tudung ni agak mahal juga .....RM26 . Sekarang dah murah sesangat. Boleh beli sekali 2-3 sekaligus....:P


P/S: Hari Sabtu ni kena beli lagi satu tempat sangkut tudung nih....:)

4 ulasan:

DKosongLapan berkata...

Mem awok pun same dnegan cik Azzey ni.....kat umah udah macam kedei tudong je......melambak tudong ade....kadang tu beli sebab seghonok nak beli jeee......pakei nye kadang2........ tapi ye le...bile dicakap kang pade mem....dikate nanti die banyak pilihan....sabo je leee

NM02 berkata...

saya memerlukan penyangkut tudung lagi banyak la... bleh sponser?? ahaksss

amirah berkata...

saya pun ada gak azzey..senang sekt nak sangkut kan..senang nak amik gak

ardinihumaira berkata...

dulu dni beli RM13.. skang dapat RM5 pon ada. best kan kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs