UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 23 Mac 2011

SKER PAKAI SELIPAR TAK?

~ Selipar baru untuk pakai kat dapur coz yang lama dah 'kelabu asap' je kalernya...ha3...


Korang sker tak pakai selipar kalu kat umah? Means cam kat bilik tido ke...kat dapur ke..... Macam aku memang selesa pakai selipar kat dapur. Coz tak dele rasa melekit2 terpijak kesan2 minyak kat lantai dapur tu. Itu je , bukan sebab nak tunjuk stylo ke hape pun...hu3....

6 ulasan:

kakchik@ella berkata...

azzey, kita geng sbb kc pun suka. hihi

DKosongLapan berkata...

awok setakat pakei kat toilet (bilik ayop dgn jamban le tu)je....sebb takot terbawak bende2 kotor masok bilik dengan depan ghumah....

My Little Diary berkata...

pakai jugak selipar camtu... kadang lekat kat kaki... kadang tu tidak.. ikut mana dan... huhu

encikReza berkata...

saya tidak!
tapi housemate mmg pakai!

ardinihumaira berkata...

dni suka pakai selipar cemni ;)

ArELeEz berkata...

org punye kaler purple. lagik cute! heh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs