UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 15 Mac 2011

EZANY NIZARIFF SUDAH ADA KILANG KICAP, BELACAN SENDIRI

Ezany Nizariff


PETALING JAYA: Pelakon Ezany Nizariff telah telah melaburkan wang sebanyak RM800,000 sepanjang empat tahun berniaga menjual kicap dan belacan di bawah jenamanya sendiri, Ezany.

Ezany berkata, dia bersyukur kerana perniagaan makanan itu membuahkan hasil yang agak memberangsangkan sehingga mampu membuka sendiri sebuah kilang kicap dan belacan di Lestari Perdana, Seri Kembangan, Selangor.


* Berita selanjutnya di sini - mStar


P/S: Ini yang orang kata "tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siaariffpa yang tahu." Semoga dia terus success dengan bisnesnya...:)

8 ulasan:

Myra Jay berkata...

tul tu kak.. Rezeki kita dalam Quran pun ada sebut 1/3 adalah dari perniagaan..
Ezany nie dia rajin sebab tu leh berjaya :)

makdara TERdiva berkata...

jom jom! kita bisnes.. :)

jom2 tlg kemaskini bloglist MDT

sahromnasrudin berkata...

usahawan hebat dia nie

eelobor berkata...

Alhamdulillah....murah rezeki dia

nur berkata...

betul tu azzey.. ingat lagi masa mula2 berlakon dulu mcm biasa je.. tak sangka..
JOM KE: ALL IN ONE

mzhany berkata...

waaa, umm tapi betul jugak artis selalu nya akan ada bisnes sendiri nnti sng la kan, kalau dah kurang berlakon kan...

ardinihumaira berkata...

rezeki dia.. tumpang hepi melihat kejayaan beliau:)

faiz berkata...

bgusla tu...xpyhla berlakon sgt...xberkat duit berlakon ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs